About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Thursday, February 10, 2011

its hard to say gudye to darling :(

susah nak ucapkan kate2 selamat tinggal
tapi aku terpaksa..susahnye.. mcm mane nak aku mula? 
sukarnye.. hm kaulah antara kegemaran aku, kesukaan aku, cintaku, buah hatiku, pengarang jantungku, tp aku terpaksa melupa dan meninggalkan mu, demi masa hadapanku untuk memasuki ratu kebaya..chewah haha dem it!!
ok lah biar lah aku trus trg, so far dah 3 mgu aku lupekan nasik.. ye makanan ruji, aku antara org2 yg bodoh xdapat menikmati makan nasik, padahal depan mata, ada byk nasik, nasik ayam, nasik goreng, nasik lemak, nasik beriani, nasik campur, all types of nasik aku da xamik sekarang, semata2 nak kurus sket n kurangkan brt badan yg dah mcm nk obesiti.., bejaya xaku rasanya, hopefully i am! aku tepakse la diet xmakan nasik, sbb aku dah terlalu gemok, aku malu, malu pada semua yg dok hina2 depan atau belakang aku, malu sialllllll! 
susah la.. jd gemok susah jd kurus susah, smue mst nak mengate. kang aku jadik bedepot budak2 opis lak cuci mata, huhu,, astgfirullah,, sy kurus itu kemahuan suami sy, suami sy selalu menurut kata saya, ini masanya utk sy menurut perintah dr die,, kurus hanya utk dia, bukan utk korg~ faham? hihi.. buat masa ni smue aku tala, kecuali nasik yg sedap tuh, mlm pon dah xmakan sgt,, kadang2 ade lauk yg bes tuh je aku tala, tp nasik xsentuh, aku rindu kaulah nasik, tunggulah aku betul2 turun nt, aku makan ko tau..tp sikit aje lah,, eh tp betullah kalo kite xmakan nasik, kite akan cepat kenyang walaupon makan sikit, bg perut aku lah, bg perut korg xtau lah plak, :)  aritu balik kl pon cepat2 aku makan kt dapo, tnp mak mertua  aku sbb nt kecik ati die aku xmakan nasik, yelah sbb masak byk kan, aku makan ngn alip n mira jek kt dapo, kdg2 makan ngn syg, tuh pon kalo syg xkeje..huhu.. salu jek keje shift tuko2.. geram jek.ok lah hard to say gudbye sayang!

nasik walau mcm mane pon kau tetap di ingatan ku sayang,,
i love u forever!


2 comments:

aEN cHenta said...

sayer pon sayang nasik jgak..tp sayer tedal jgak..huhuhu :P

noyin said...

hahah
ntah la akk dah cube dah ni
mgu dpan cukop sebulan..