About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Sunday, February 13, 2011

u drive me crazeeeee

asslamualaikum
boring2 ni ada duk kt bawah smbil temani uwan yg sedang zzzzzzzzz..
aku nak cerita, aku ni suka sangat bawak kereta.. aku pon xtau nape aku suke sgt bawak kereta.. penat mcm mana pun, bg je kat aku, terus segar, aku boleh! heheh  smpai boleh gaduh2 dengan laki aku, dia kata u dah penat tuh yg u suke sgt bawak keta ni apahal.. dulu cita2 aku nk jd pelumba f1.. tp ape kan daya. xdi iktiraf..hahah bg aku bawak kereta adalh cara bg aku untuk relax n lepas2 tension aku.. aku jugak suke kt keta kale putih! cun sialll
satu lg favourite aku ialah bawak keta laju2, haha bes kan, setakat kl sg besi tuh sejam jek aku bawak keta, paling laju aku bawak, 45 minit,, hehe,, mampus if mama ayah tau.. shhh jgn bgtau mereka.. salu sgt bising,, pastu aku ni suka sgt lumba2 kereta dgn makhluk asing yg aku xkenal, xboleh la nmpk kete diorg cm gud-gud mesti aku hangin jek nak ikut,,,hehhe.. sori lah.. i belom dpt mekap keta,, tgg jelah i mekap! u olz tgk la wira tukar perwira! yahuu
satu lg aku ni bodoh sket xtau bawak manual..hahah dulu mse lps habis belajar..dapat2 keta trus dapat auto.. tu yg bawk cm org gila.. kekke..kesian kan.. nmpk cm terer tp tuh la dia.. aku xreti bawak , bukan xreti bawak ape.. tak reti nak tukar gear time bila.. haha.. takot mati ditengah jalan, pastu malu, itu aje.. hahah tp aku reti seket2 la.. bukan xreti lansung, aku kan serba boleh.. hahah tp serba boleh dalam membuat anak je belom.. sedih nye.. dah2 jgn bukak cite touching2 ni.. anak bab yg sensitif bg aku! aku memang nak anak faham??  gud morning n hav a beautiful sunday on earth!!

gentlemans, start ur engine! vroomm..vroommm bak kate daytona..hihi

No comments: