About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Saturday, February 19, 2011

crocs!

pehh malam semalam. mimpi horror siot..
aku mmpi diserang dek boyo yang amat besar gile..ade 3 kali siaz badan aku ko..pstu pnjang die, pehhhhh panjang gile..kalo libas sekali ko dah tntu masok lam mulot die tau..peh pastu aku lari2 die kejo..smpai la jatoh lam kolam, pastu aku amik kayu, time die nganga tuh, aku jolok kayu panjang tuh kt mulot die..ha sape soh nak makan aku, kan dah menerima ajal di tgn aku, hambik ko mati ko kt situ, pastu bgn, tros rase cramp 1 badan, sakit pinggang aku sbb begaduh ngn ko tau x boye besar..btol haram jadah la ko ni!
so tafsiran mimpi2 tuh adelah bak kate yg aku google kt internet

Bermimpi melihat buaya sedang mengintai mangsanya. Artinya, kita harus berhati-hati karena akan ada orang , atau musuh yang secara diam-diam berusaha mencelakakan kita, sial lah sape nk diam2 wat aku n xpuas ati ngn aku, ckp depan2 la,, tenuk betol lah ko nih!
mule2 aku mimpi die tgh intai aku..pastu die kejar aku plak.. smpai masuk kolam air jom tgk maksud die kejar aku :)
Bermimpi naik buaya masuk ke air atau sungai. Artinya, pekerjaan kita akan lebih sukses.
ha tuh la die antara nk dapat celake or keje jd lebih sukses.. aku xkisah la yg mane satu pon..yg aku tau aku jg diri aku sdri..pekerjaan akan jdik lbh sukse sbb bos baru bg 2 jawatan yg baru kt aku suh handle..pt kewangan n penolong akauntan..huhu..dah bos yg cakap kan. so aku xleh kate apelah.akur aje lah, lg pon dak baru kan,, terima jelah ngn redha.. aduhai,,bole ke xni aku handle smpai mmpi encik boye dah ni..aduhai.. macam2 semoga Allah sentiasa membantu saye, pada sape2 yg nak celakakan aku tuh, ko siap2 lah lepasni ko dapat balik celaka tuh! 
boye tuh besar cmni siot! tp no worries dlm mimpi aku dapatkalahkan die, so maknenye aku kt realiti nt dpt lah kalahkan ko wahai musoh! siap la ko baiiiiiiiiiiiiii... 

No comments: