About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Sunday, January 30, 2011

selamat tinggal januari

xberapa hari je lg kita akan bye2 the januari away..
sebelom aku nak lelap mata, tgn aku gatal nk tulis blog..
bulan januari merupakan bulan yg amat stress dan dasat bg life aku @ office..damn it!
tapikkk bukan aku jek..gamai gak opismate yang bengang ngn bulan januari..actually kiteorg xde lah bengang mane pon ngn januari tp disebabkan januari bulan kiteorg byk kene marah, byk kene sound, byk kene maki, byk kene hamun, byk korg nye punch card merah,( bukan aku okay) dengan keta aku kemek, sbb salah sndri yg xnmpk ayah parking kete kt situ, padahal kete ayah xde pape pon sbb aku langgau tayar belakang die yg spare tyre tuh..huhu jahanam dah keta makkk..  aku jnji aku dapat duit aku ketok balik ko dan cat ko kepada warna yg baru..ko tunggu tau.. ko jgn rosak2.. aku syg sgt kt ko keta wira oiii..
tp kalo xda bulan januari ni xleh lah kan kite sambot tahun baru..ish2.. sori la ye januari..huhu 
aku dah try nak jatuh cinta ngn januari dgn azam baru,,tp azam aku telah dihapuskan oleh2 org2 yg xberperikemanusiaan cm kauu!..huwaaa.. xpe lah as long as i do my work btol2.. n as long aku xde kaco org lain, xde ape yg bole menghalang aku.. aku akan memperbaiki diri aku pda bulan februari plak.. ko tgk lah nt.. 1 more thing.. aku da mula stat diet..kite tgk le cmne,, hilang ke xkegemokan yg melanda secara drastik kt diri aku nih.. aku dah xmakan nasik dekat 5 ari kot,, tp aritu sabtu entah mcm mane aku hilang ingatan aku temakan nasik..nasib sikit.. huhu.. rindu aku kt nasik. nasik ko rindu aku x? huhu kalo nasik panas makan ngn telor goreng ltk kicap manis cap kipas udang,,amboi sedapnye.. bole jadik panaskan kuali masak lagi 1 telor kan? amboi sdpnye bile cite tang makan nasik..mane ko xgemok malaun?? sudah2 jage sikit makan dan berat badan ko yg dah mcm anak kingkong tuh.. huhu xmengaku mak kingkong pon.. untuk kesihatan dan untuk suami ko okay,, kalo ko kurus.. smue ko bole pakai xde lg lipatan tayar spare kt pinggang ko tuh doh! ok2 ingat sy mesti bole..babai januari babai nasik babai suweyyy yg ade dalam badan.. pergilah! pergi! im welcoming u february,, im welcoming u! semoga luck dtg ramai2.. semoge rezeki dtg ramai2,, n salah satu darinye datang lah syg ke perot mumy! mumy tunggu syg.. 


No comments: