About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Thursday, February 10, 2011

a bz weekdays of february!!

sori lame xupdate..agak bz dan stress dgn kunjungan awal taon 2011..haish almaklumla.. h.r.. hm demit! mgu ni sgt bz dgn lapor diri pembantu pembedahan pergigian (DSA), padahal xramai mane pon,, tp disebabkan aku cpt gabra., sbb takot dimarahi bos,, so aku pon menggelabah la.. padahal xde pape pon! selamat dtg dan selamat melapor diri pada JKNM.hehe thniah la dtg ke bumi melaka yg xbrape indah ni. tp cukup indah bg aku, i love melaka alot! pastu kenapa aku bole igt yg 14 hb nt mgu lg sekalik hah..padahal mgu depan jek nye isnin..ish bodohnye..pelupenye.. so kene la balik kl mgu ni..ish2.. apeler,, pelupe.. pastu mesin fotostat lak wt hal..bole plak toner habis.. asyik pinjm je dgn unit lain..hmbik ko,. unit lain xnk bg pinjam. so pengurusan tepakse le merempat sane dan sini pinjam mesin fotostat.. turun naik turun naik pinjam mesin org,, wuuu pengurusan xmalu oiiiii! tepakse la tebalkan muke.. pinjam kt unit lain.. sian kan kiteorg.. hmmmm pastu mcm2 lah kene wat keje.. tp kdg2 xde keje gak..dok ngular.. dgn kol dr kementerian n jpa..mcm2 diorg quiry yg aku xsertakan..bodohnye aku buat keje 2 kali..ish! demit!! sbb nye aku byk keje sbb senin aku nak cuti..tgk lah atau xjadik cuti ke..boleh jadik jugak.. huhu main2 la ko noyin,, cmne bos xmarah! pas tu nak ckp thniah to ATIE,, sbb dah bejaya sambung kontrak.. heheh.. welcome bek mak bamm.. :)  
kt umah plak bz sgt.. sbb dok beriya nk wat gubahan antaran adik ipau aku si alip.. kawin buln 6. so  disebabkan aku telampau excited aku buat la deras2..pastu tgn hbs melecur kene gam ppistol yg panas tuh..adoi melecur2 jari jemari ku.. sian ai.. tema purple pink..comel siot! sbb aku yg buatkan..haha.. series comel gmbr akan di upload kemudian.. bilik aku da mcm kapal karam sbb dipenuhi brg2 tok wat gubahan antaran adik ipau aku, hm bz ngn kmbg ngn kucing.. ngn rumah,.ngn nak basuh baju, ngn nak basuh halaman depan umah, ngn nk pg antau baju tuk nazra kawin bulan 3 nt.. hehe ahh bznye februari,, igt dah lepas dah.. pastu xlame lg nak trime azab dr bos.. sbb nye sorg kene marah smue kene,, tu lah nasib sumber manusia.. kesian wahai nasib si labu labi .. 


No comments: