About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Thursday, February 10, 2011

AMINAH HUSIN ;]

yayay mama balik, uwan pon dtg jugak yayay,, besnye.. so mama tipon suh masak nasik n carik ikan terubuk bakar n otak2 untuk santapan nenda tercinta.. so lepas lepak kt kebon ngn kambeng2 n indon2 sekalian, balik mandi. n pg lah alai cr ikan bako! seb baik ade. seb baek lak tuh harga xmahal sgt ikan tuh, mahal pon xpe sbb nenek da nk makan. aminah husin tu sebenarnye name uwan aku @ nenek aku.. bg panggilan org negeri sembilan cm aku ni aku panggil lah uwan kan.. uwan smpai melaka dalam kul 8 ngn mam n m mama  itam.. uwan makan byk jugak td. happy tgk uwan byk makan, pastu die kentut sbb makan pulut.. so beg usus tuh kembung sbb angin kentut.. hehe uwan mmg kelakar.. so cute.. semoga uwan cepat sembuh ye uwan, rindu sgt uwan marah noyin cm dulu,  :( 
uwan dok lah sini lame skit..sng mama nk uruskan makan minum ayah.. sian jgk kt ayah. tp ayh xkisah sgt pon ama jg uwan.. yelah sbb tuh jelah mak mertua yg die ade.. aku pn xpnh jumpe nenek lain selain aminah husin. my beloved nanny please get well soon. i love u! muah! 

No comments: