About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Sunday, February 27, 2011

kaseh cucunda

salam 
semalam ramai dtg rumah untuk melawat uwan.. lps tuh kami decide untuk buat bbq.. ayam panggang, ikan bakar, udang bakar, hotdogs n burger bakar, sgt sedap cicah kicap cili n air asam dan sambal.wow!terangkat siot..hehe tanx to mama itam sefamily, pakngah n mkngah sefamily, abag memer n kakzah n family, ramai betol yg dtg..sgt happening.. aku suke sgt dapat kumpul ramai2 cmtuh.. tp masa yg aku dapat spend kejap sgt.. sbb malam g main badminton ngn dak ofis n huby,,balik2 dr main badminton diorg smue dah berdengkur,,hihi,,

arini agak sedih la..aku cm pilu sangat.sebab uwan dah nak balik kampung ngn busu n mk ngah..kejap aje die duduk kt sini..xsampai sebulan.. aku dapat jaga.. 

i heart u nany!
-mandi kan die.. 
-teman kan die tido..
-gurau dengan dia.. 
-suapkan dia makan, 
-cebokkan die (ops sensored sket)
- basohkan stoma dia,, 
-buatkan air teh o halia dia.. 
-belikan makanan dia segala yg die nak..

pagi tadik plak die nak balik.. sebelum balik tuh wan panggil tlg teman kan die pg toilet.. pastu uwan hulur duit seratos kt aku.. ape lg begenang2 airmata aku.. sbb aku jg die ikhlas,, biarlah penat mana pon. aku jg ikhlas,,

uwan: lahh amik lah amik... sian ko ponek ko jg uwan..
aku: xpolah uwan.. apo ni xpolah xpo..org jago xdo papo do..bondo kocik yo..


time tuh la begenang2 airmata aku tgk nenek aku..sian die..dgn umor 89 tuh.. sedih siot..time tulis kt blog ni pon sedih.. td masa die dah masuk lam keta.. sedih lg..aku ciom2 die , cakap kt die kalo sakit nanti makan ubat yo.. uwan ckp yolah smbil angguk..nanti datang sini lg tau..sedihnye nengok uwan..
begenang2 airmata aku time tuh,, xleh nak nangis ramai ada masa tuh..huwaa sedihnye tgk uwan..sedih sgt,,
malam ni td.. bukak peti ais.. aku tgk ade lg putu bambu wan..sian uwan.. sedih la nak dok ngn uwan.. nak jage uwan..asam die.. kacang die.. gule2 uwan.. huuu smue buat aku sedih..

gambar ni lame dah masa g pahang taun lopeh kot..ke 2009? masa2 ni we olz jalan2..
kurus aku time nih kan..adoiii

NENEK SAYE RINDU NENEK!!

1 comment:

Cik Gigi said...

Askum...Jemput jadi blog follower dan like FB FANPAGE GHUMAISHA....

Update Tudung Syria Denim yang sedang hot di pasaran sekarang....

happy shopping @ http://ghumaishahijab.blogspot.com