About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Sunday, January 9, 2011

terima kaseh ayah, terime kaseh mama :) lov u both


semalam punye cerite nih,tp nak cerita jugak.

dlm diam2 ayah n mama planning tok celebrate my belated besday on 2012 aritu,, agak lame kan beza jaoh ariny. sbb ape celebrate lambat? sebab mama xade kt sini. mama outstation to selayang jg uwan ku yg sakit kt hospital selayang. 3 minggu mama xjejak kaki ke rumah, sangat rindu, dengar suara pon dekat fon, jumpe pon kalo aku balik gombak tu ha.. huhu.. ni minggu ni xbalik, sebab mama balik is g anta rombongan merisik mohd hafizi hamiyah. dengar2 ko nak bertunang ye dik bulan 2 ke 3 cm tuh.. congratulation n happy for u.. hope ko bace. sori kalo aku ade tertarik muke pada ko. aku harap ko paham tentang ape yg aku rase n buat pade ko. aku xkn sengaje nak buat muke kt sedare2 aku. berubahlah ok.? pass is pass.. lets forget it! back to my story.. so maghrib mama tel jiji, ji ko xbalik ke? mama ngn ayah nk bwk noyin pg makan luar celebrate besday die aritu! yay! girangnye.. igt mama ayah lupe macam tuh je. lalala besnyee! jiji lak xdapat balik..oishhh ape lg smue lauk2 yg ayah mama blnje tuh aku la punye ye x..haha bes2.. sesampainye kt kedai tuh, menu pon diletakkan, aku pon oder dgn girangnye,  haaa ini menu die.. 

ikan siakap steam :) besar okehh! penat nak habes


smabal udang petai mamas fevret!

puyuh goreng sbb ayahs fevret!
kailan goreng biasa


haa cmne tuh..xtesandar ke makan 3 org mcm tuh? ikan dh la besar kan..nasik aku xabs sbb ratah ikan.. naseb la aku selsema so aku xrase pon pedas kt ikan tuh.mcm aku hulk plk makan xde deria rase.tp bapak aku ckp sedap.tp rase la jugak skit2 kan xkn xrase kan..erkk alhamdulillah kenyang makan semalam.tp satu jek xlengkap makan semalam, husband kesayangan aku xada.. :( huwaaa
ttapikkk terimekaseh tu ayahnda dan bonda belanje anak mu yg nakal makan sekenyang-kenyangnye semalam erkkk.. alhamdulillah 

huhu..comel kan?

2 comments:

Unknown said...

cayunk buchuk mama dier...wish u get what u wants...aminn..

noyin said...

heheh..tanx kakak.. :)