About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Thursday, January 6, 2011

ah so cakap...late in december last year!

taun lepas, baru2 jugak in december .. teman my hubby g gunting rambot kt kedai unty mary near koperasi polis2.. pastu ahso tuh borak2 la ngn aku smbil gunting2 rambot die. pastu ade lak lawak yg buatkan aku tekekek huhu.. pastu kan die tgk aku pastu ahso cakap eh gigi awak cantik ye.. then aku tesipu2.. aiyo cantik ke..hee pastu senyom la kambeng.  
pastu die cakap u gune pemutih gigi ke?aiyo xpon..saye cume gosok ari2 ajek..hehe..laki i dah pndang atas kusi gunting rambot dan senyom2 lalu angkat kening..eh proud of my teeth ke daling? ahaha its ok.. actually ramai jek yg da puji gg cantek aku..tp aku wt xtau jek lah sbb aku tau xde la cantik mane pon..kui2..


 huhu cantek kan?? :)

No comments: