About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Thursday, January 6, 2011

dari gaji december hingga la ke januari..kesian saye..

sedehnye nak cite..tapik nak wat cmne kene cite jugak..aku kekurangan duet lah..kurang sgt bulan ni..mungkin asyik berulang jek kt kl tgk uwan yang sakit kt hospital selayang. pastu opis baru yang agak jauh dr rumah,,huwaa,, duit smue habes kt minyak n tol ajek.. kalo aku cakap xde duit memang aku xde duit la kan..xkan nk tipu2 plak..so anyone sile paham.. saye kekurangan duit bulan ini..sedihnye..so kete jgn buat2 gosak.. tolonglah.. 
Ya Allah ya Tuhanku permudahkanlah perjalanan hidupku..amin 
semoga Allah dapat menyembohkan penyakit uwan yang sedang melanda. amin amin ya rabbal alamin..
AKU SAKET

cite pasal saket, aku pon saket jugak.dah 3minggu aku sokseksoksek n batuk2 n bersin2.tp xnk baik arini sakit tekak lak menjelma. sakitnye peritnye, tp aku tetap berpuasa dengan izin dari NYA.. alhmdulillah.. xsmpai brape minit lg dah nak buke pose. alhamdulillah.. hehe
nenek aku pon sakit jugak panggilan name die bg kiteorg cucu negeri sembilan ni ialah uwan..
semoga Allah dapat menyembohkan penyakit uwan yang sedang melanda. amin amin ya rabbal alamin.. aku cume ade sorg jek nenek tuh. dr aku lahir aku dpt tgk die smpai lah aku dah nak masok 30 an nie..adoi 30 an cm dah tua jek..ah its just a number.. so bykkan lah beribadah wahai nor azren bt hj abu hassan. kite xtau ajal bile smpai.. anyway ade perkabaran yang saye dengarkan, sakit ini penghapus dosa-dosa kecil. mintak2 lah terhapus dosa saye, cakap pasal uwan yang saket, mama dah lame sgt jg uwan kt sane. aku lah yg kene kemas umah, masak kt umah, basoh baju, lipat baju, bg kuceng makan, bg ikan makan, bg ayam makan, owh semuenye aku,, kesian mak aku selama ni byk btol keje yg diebuat.. tnpe aku sedari. im sori mama,, juz mis u ur masakkan tau..ah sedapnye nak makan lauk mama masak..
mama rinud mama sangat..mama dah kuros dok ospital tau..

asyik makan jek mane lah ko xgemok puan noyin badan dah mcm tong..eh sebot pasla gemok..insyaAllah tahun ni nak turunkan berat yang dah macam obesiti..aku sedar diri aku,,korg kutuk aku gemok2 kt belakang aku kan,,xpe lah aku nk gemok tp korg kene tau taw...bukan korg yg bg aku makan,,aku xpnh mtk duit korg..so biarlah aku cmni..tp helo sy ade inisiatif nak kurus..heheh mtk2 menjadik lah amin..

No comments: