About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Monday, December 27, 2010

h.a.p.p.y.b.i.r.t.h.d.a.y.t.o.m.e

20122010
sory lambat update..huu
tepat jam 12 syg wish birthday, mule2 sms then die call..owh bahagianye hati, tanpa hadiah, ucapan anda sudah memadai buat saya, itu yang saya harap,, ingatan kamu terhadap saya..saya syg kamu sangat,,muah!! hari esok nye syg balik, tp agak lewat sedikit, ati sudah mula merajuk..tp malam tuh kami kawan2 celebrate smbil berkaraoke dan makan2, yg byk kuarkan duit aslie yg ala2 pak itam manis merangkap bf dak ena. huhu. so byk jgk la lagu aku nyanyi on tat nite, dah tau dah lagu ape yg aku bole nyanyi, hehe, pastu syg smpai dalam kol 1130, teros bawak die jumpe bebudak ni n g mamam. mcm biasa syg teman smpai lah 2-3 ari, adiah syg ckp claim bila dapat duit insurans nt n duit elaun tunggakan pulisnye..yabedabedoo,, tp syg ade jgk belanja tgk wayang cite antu kak limah pastu makan kt chicken rice shop, nasiknye ayam butter, owh sedapnye nikmat, thanx syg, pastu mase besday aritu ade org bg adiah tau, nt aku upload gmbr2 adiah tuh, ena ngn atie belikan jam vincci, bling2 hitu, thanx darling, love both of u,, pastu ade plak adiah misteri kain pasang from jakel, entah sape bg, penat tau teka, rupe2nye dapat tau, baju tuh from huhu.. kesihatan awam utk hari aids sedunia gopenye, tp xsempat pon buat baju, so kire hadiah jek la kan, yay dapat 2 hadiah sempena ari jadi. pastu kepada kawan2 yg wih tangkiu olss. kt fb kt hp tanx ye sbb igt..
umur makin meningkat, saye kene ambil langkah utk mematangkan diri saye, saye kene berubah tahun 2011,sy nk jd isteri yg solehah, taat kpd suami walaopon die xla taat sgt kan? huhu syg jgn marah! nak syg dok dgn b kt melake, amboi mst kite bahagia kan syg, i love u syg, pastu paling most at all.. semoga tahun depan saya harap kami suami isteri akan bertiga seperti ini ..
comel kan ade baba, baby n mama. :)

tp kalo dapat kembar pon alhamdulillah, mama tunggu kamu ye syg mama :)

2 comments:

Anonymous said...

assalamualaikum..salam perkenalan..semoga apa y dihajati temakbul ya...amin..

noyin said...

waalaikumsalam..eh xprasan lah ur comment..thanx ya!