About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Tuesday, May 3, 2011

tibe tibe

malam ni tibe-tibe
aku rasa nak tulisss..
kita sesama manusia dan islam, tanamkan sifat yang mulia, past is past, jika porak peranda sekali pon kehidupan kau.. jgn salahkan org lain tanpa menanya!!
jika dalam hidup kau ada kehidupan baru hargailah.. sayangilah,, berjaga-jagalah!
jgn jaga yang bukan hak engkau lagi? jangan kau buat cerita dan jaja untuk puaskan hati kau sendiri? memalukan diri kau sendiri?? bercakap bukan main lagi,, itu lah inilah,.. tapi.. adoii aku pening dengan perangai kau! knape dgn kau? ape yg kau nak lagik? 
sedar diri lah wei dia memang xsuka pada kau  dah! kau faham x knpe die pilih org lain? sbb dia dah xboleh bersama kau lagik!!
tp kenapa kau masih menyalahkan yg lagik sorang tuh? kenapa?? sebab ko xdapat bersama dengan dia? wei dia xsuka dekat kau.. kau kene terima hakikat tuh!!
jangan buat diri sendiri berdosa, jangan dengki xbertempat, jgn fikir diri kau bagus, kau ada otak kan? yang di Anugerahi Ilahi kan? fikir dan jgn jadi bodoh!!
sapa makan cili dia terasa pedas..
last sekali aku nk mintak maap sebab aku buat ko terasa.. tapi aku nak ko sedar dia bukan lg milik kau dan dia dah xsuka dekat kau.. harap kau cepat sedar kawan??aku kesian tengok ko macam orang yang syok sendiri.. ye aku tau tu kau punya pasal.. tapi tolong lah sedar cepat sebelom terlambat,, n  sori lg sekali..


No comments: