About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Tuesday, May 17, 2011

aku ada kerna kau ada :]

aku punya ramai kawan
mcam2 kawan
ayah pening aku byk nau kawan,
same la mcm kak nani jgk, 
siap ckp, mane-mane pg ada je kawan die nih,,
pelik btol! 
aku mmg suka berkawan! 
tp sejak dah kawin nih aku slow sikit, 
duit kawin plak jgn cakap smpai dapat roll balik modal mak ayah aku kuarkan utk makanan kenduri? hah byk kan?
kawinkan aku mmg xrugi..hahah!
masa aku kawin bayangkan lah dapat hadiah dekat seratus lebih tuh!
malam tuh penat gila nak bukak! smue kawan n kazen yg bg!

TAPI
ini rupanya teman-teman terbaik yang pernah sy ada di saat ini
walaupun tidak lama kami berkenalan
tp kami boleh continue go on 
kami bole :
ketawa bersama, ina paling kuat gelak besar
menangis bersama
share masalah bersama
tido bersama
makan bersama
jalan bersama, atie paling kuat jalan
shopping bersama, itu paling aku suka!haha
bak kata apa yang kami suka semuanya sama

my gorgeous besties!
ena atie aku
dalam tawa ada derita
derita itu kami kongsi bersama
bersabarlah wahai sahabat
aku berdiri disini untuk kau jua
bahu ini untuk kau menangis sepuasnya


my sweetie pie besties!
emy aku ajie fazie
lumrah kehidupan xlari dari masalah kita sebagai umatNYA harus redha dan perbaiki diri sebaiknya dari kesilapan yang kita buat, 
berdoa tidak putus-putus itu yang utama
jangan mengulangi kesilapan yang sama
DIA tidak mahu kita melupakannya, oleh itu diwujudkan masalah supaya kita lebih dekat kepadaNYA,

my cutie pie besties!
ayu aku

kawan, jgn sedih, sy ada, dia ada, kamu pun ada,

SEMUA syg kamu..lebih2 lg saya..


my baby boo besties!
caah rina aku yanti
banyak lagi kawan baik yang tak sempat didedahkan buat masa ni.. bg aku smue kwn2 adalah teman terbaek aku! 

my wonder girl
kak ena atie ena nazra sue aku gedix!



kwn lain yg aku xtaruk gmbr jgn sedih2 kamu sentiasa di ati saye..dup dap dup dap dalam jantung nih! hihi.. sy love u olz!muah2
the soft spoken kakaks
kak nani

2 comments:

Anonymous said...

babe !!! thanksss !!! tharu bangat i jdik antara yg terbaek .... hope friendship kita forever rever'.... luv u laling !!!
-farzie

noyin said...

ala berkawan biar beribu, berkasih biar satu, jgn curang2,,haha
ala i pon teharu dalam masa yg kejap kite bole jadik rapat walaupon dah lame kenal..how sweet.. me love u too fajie!