About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Monday, May 30, 2011

nak dapat kakak ipar..owh my gucci ;)

alhamdulillah setelah sekian lama dia membesar dan hidup
akhirnya dipendekkan bercerita
abang aku telah bertemu jodoh akhirnya
perkenalan dirancang oleh hafizi dan zurina
my kazen n her fiancee,,
alhamdulillah segala berjalan lancar
sebuah perhubungan telah diwujudkan
gf dan bf :p
pasni insyaAllah akan diadakan sebuah lagik ikatan
PERTUNANGAN. insyaAllah dengan izinnya akan dilansungkan selepas minggu kedua hari raya :)
semoga abang berbahagia dengan jodohnya CIKGU NADYA
hehe
NADYA,,itulah namanya
semalam kali pertama melihatnya
sederhana orangnya..
tidak tergedik2 tidak meleser2
aku suka! aku suka!
boleh masok dengan kepala aku
agak sedikit kasar dan tidak pandai berpura-pura
kesian selalu kena buli dengan abg aku
huhu
xpelah lumrah hidup mmg begitu
pepuan owiz kena buli..hoho
harap kau sabar NADYA
abang aku mmg begitu
sikap dia aiyoo tuhan sj yg tahu!
umur sebaya aku
29 tahun
boleh lah tuh 
dah bole kawen sgt dah tuh
nak nak dgn abg aku yg dah tua umur 31 taon n botak tuh..hahaha
anyway aku doakan yg terbaek utk kalian smua
dan jodoh ini direstui oleh Allah dan 2-2 belah pihak hendaknya
INSYAALLAH

abg aku yg poyo! ALL THE BES IN LIFE!

No comments: