About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Wednesday, May 11, 2011

i love shopping n wasting money!

assalamualaikum
bertemu lagi dalam entry yang baru: gila sopping..
minggu ni sangat-sangat membazir bagi aku dan minggu-minggu sebelom nih yg bole tahan membazir(hopefully darling will not reading this ok hun?)huhu
aritu birthday sue amoi, in month of may jugak.. kiteorg pg vincci dan aku telah tertewas membeli kasut leopard ballerina tuh plus the tali pinggang yg ala-ala vintage n kecomelan terlampau!
fuhhh! apo kono ko jang?
lepas dr aritu da start bazir sikit-sikit smpai jadik banyak-banyak..
how come..?syg ada hulur duit sikit lah kan sebab naik pangkat. tapi tuh bukan alasan aku nk bazir duit die bg..sbb duit tuh sume ada dalam ASB. xusik pon.. nk pg tukar minyak itam kereta dari sehari ke sehari pon asyik xjadik jek..aiyoyoo.. so pemalas lah ko mok! 
pastu pg mawar beli tudung lah, bulan ni dah beli 2 tudung tau.. kale pink n grey..diorg tuh comel sgt sbb tuh aku beli. adoi ai.. nape tetewas nih?ala lg pon murah..
weh kalo murah tp byk ko igt tuh sume bukan duit ke?hm.. cedih! nape nih? rindu kt huby semua jadik kan i cm gini..tibe2 xde kene mengena pon..?? 
pastu baju kt hong ada lagik 2helai xsiap lg tuh pon dah seratos lebih, then tbeli plak sling bag kale pink yg comel gila..plus dia boleh jadik handbag cute..hehe comelnya..nt aku upload gmbr okay? pastu jalan pny jalan amik ko dahh beli wristlet longchamp kale merah..adoii.! buang duet saje aku ni! . xkene mengena pon..ala dah mmg tuhan jadik kan aku cmni..kuat sopping n membazir sgt.. tp aku xbeli pon benda2 mahai.. benda last nak aim spec hitam marvellous tuh!fuhh tunggu lah..kalo pakai tuh mesti gila glamer ko! cm org buta yg tekiinja-kinja lah aku..haha lantaklah.tuh je last thing nk beli on earth plus nk servis kete baik-baik..biar dia bole jalan sendiri cm keta mcgyver tuh..haha 
n tadik the latest telah pergii ke jakel dan mebeli belah kain huish! knpe nih?knape?ko mng loteri ke noyin?huhu eh tidak aku aku aku aku aku cuma suka gila buang duit..hihi. 

tuhla tudung kelabu tuh..
haha aku beli murah je xdapek nak mahal2 tau
janji suit dgn i.
n this tudung pink net 2layer yg comei..
bukan aku comei lah tudung tuh yg comei sebab kale pink n ade bling 182..huhu
xkuasa nak perasan kt sini okeh! wat for?gile ke hape?


No comments: