About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Saturday, December 18, 2010

saye accident untok penutop tahun 2010..

ngntuk lah, ok lah nk tido kejap, smbil tgn kiri letak kt bahu seat belah kiri, smbil gear dalam keadaan "D" drive dan smbil kaki kanan menekan paddle brake. saye teros telelap untok seketika dan booom hamik ko tercium bontot kelisa kt depan. alamak teros segar aku, menggelabah nye nak wat ape ni.. saye takot2!! saye reverse sedikit dan teros bg double signal, dlm ati bekate2 nape aku boleh selalai ini..bodohnye hang noyin!! aku xnk aku xnk..hope xde pape. abang tu tros kuar, "abang saye mintak maaf, saye tertido abang" :'( smbil wat2 muke sedih aku habaq kt abg tuh,, huhu, abang tu tros tgk kt belakang kete die, then die ckp, owh xde pape ni, ok2 xde pape, then die jalan, then die pusing balik, eh yeke xde pape ni, then die double cek n xde pape, then aku say sori bang sori sori sgt.. bile dah lampu hijau, die jalan dah, n then aku tgk alamak ade skit calar..nak bgtau ke xnak ni.. takotnye, huhu die pon xberenti n tros ngn pejalanan die smbil bawak anak n bini die, aku pon tros jalan balik umah, sumpah takot.. huhu
saye takot!

moral of the story, jgn sesekalik ko tido lagik ok semasa lampu merah! gatal!@@#$%^&*(

3 comments:

dhr said...

bahayanye..lain kali kalo ngntuk jgn drive.mujur xde pape..nasib baik bro tu x marah.

Great mummy with the Great Job said...

Ko niee.....jgn la confident sesangat bwk keta....nasib baik xde pape...BERINGAT SEBELUM KENA! pesanan ikhals dari seorang KAKAK KAU...

noyin said...

kak dian: xsengaje ajet xtido lame n tio ayam

alyn: saye terrlepas break kot, sedar2 boom! ngntok tam time tuh..time kaseh kakak