About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Sunday, December 19, 2010

semalam accident arini keta xboleh start plak!

aiyoyo apelah nasib badan ku yg besar ni, dah la gemok, ditimpa tangga lagi, isk isk. pagi tadik cam biasa basuh kereta, then lap2 keringkan, mcm biasa malas nak start keta letak gear 'N' n tolak la dengan penuh tenaga ke tengah halaman untuk bermandikan cahaya supaya kering kapet2 kt dalam tuh,so kelima-lima pintu kereta tuh aku bukak la temasok bonet belakang, huhu, mst cm pelik asal 5 pintu kan, korg xbace abis, gelojoh sangat nih! then masok lah main fesbok, tgk tb, makan, mandi, cuci toilet, maen ngn kucen, kemas bilik tgk2 kat luar oo cuaca panas arini, so jemor lagik untillah kul 6.30 pm ko dapat tak bayang kan berape lame aku jemor kereta tuh, sebenarnya xla panas sgt cuaca tuh pon, maklumlah melaka skrg 3-4 hari asyek ujan jek. arini redup ala-ala panas aku jemor la ketekan, ok times up aku polish tayar dan dashboard kt dalam kereta tuh smue, dah siap berkilat, aku amik kunci masok dan putar, adeihhh xbunyi lansung ape2, aku carik mane silap aku, ooo patut lah kt gear "L'' mmg lah ko xnak start kan, then letak ke gear "P'', ok time to start engine, then xnak start jugak, aiyo pandang2 tgk2 aku toleh kt atas, adoiiiiiiiiiii lampu menyala, mesti battery dah kong ni!! test on radio pon xmao on radio,xdengar lansong bunyi dj maupon lagu2 kt hot fm..  :( huwaaaa esok nk g keje naik apo nie? teros aku bukak bonet depan, belagak pandai, goyang2kan battery keta yg berat tuh..huhu tapi xmau stat jugak lah!! ALAAAAAAAAAAAAA... battery kong! ahhhhh,, im sory JDM, im so sory, so letak gear kt "N" balik, pastu tolak la masuk garaj, hukhuk sedih btol la..pe naseb aku 2 arini, tuhan nak menduga agaknye atas kelalaian aku.baiklah saya terima Ya Allah jika itu yang kau mahu, : ]

adoi ape ke lalai sgt aku ni Ya Allah!!


so simpan la balik vacuum tuh, dan ape lagik tulis blog nih ha yang sedang kau bace ni..

2 comments:

aEN cHenta said...

sabo kak yin :)
huuhuhu
peace..

noyin said...

sabo le ni dek..huhu
ni aen mane ni..aen adek dak ena ke?huhu..jgn lupe follow akk yepp