About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Tuesday, December 7, 2010

darling excidento wit lamboghini

05122010, ahad jam 6.30pg. as usual, tugas rasmi mengejutkan laki aku dr tido, kol punye kol, xangkat2.. kol plak alip merangkap my adik ipar..tis is the conversation. 
"alip..tolong kejot is kejap g keja" 
'is mane ade kak, die excdent, akk xtau ke'?
"hah betol ke nih? ckp la betol2, jgn main2 la"
'betol la kak, sekarang kat damai hospital kt jalan ipoh, td die tipon ckp xape2'
dlm ati, Ya Allah kau selamatkan lah suami ku. teros dengan pantas, gosok gigi, capai sweater, n xmandi kol nora, nora jom ikot akk, huby akk excident. nora pon jom jugak nak ikot..huhu..ade kawan teman. pastu die lak msj dgn selambenye die berkate. i dah siap, sory xpasan u kol! aku kol suare baru bgn tido, o ko tido ye. pure2 ye, ko tunggu aku smpai dalam atiku ckp.. aku pon bawak la kete ngn biasenye cm nak terbang..xsmpai sejam dah smpai tol sg besi..lbh kurang 56 minit, pastu cr2 spital damai bagai nak rak, at last jumpa, g naik atas diam2, wah sedapnye kau tidoooooo. ini kerja kau ye..mulot aku yg ala machine gun tetbe melepaskan peluru tanpa henti2, ah xkire la nora ade ke x, huhu tny je lah nora, mcm mane aku bising..pastu kesian aku tgk..


sila focus pada bibir yg dah macam angelina jolie akibat xcdent! nampak xpecah tuh
ankle yang luka smpai nampak isik,,buwek nak temuntah..
tp apekan daya suami ku syg huhu
bermula la episod aku menjadi part time nurse jg huby. hospital lak xbg tido kt sane, damn! huhu..

cite excdnt tuh cm gini, laki aku nak p lepak2 ngn kwn2 n pegawai die mlm tuh, tgh dok naik moto, then tbe2 ada kete xbg signal tros la laki aku hantam. ni la kete die tuh. 
lamboghini siot..


ni la keta lamboghini yg laki aku dok langgar tuh..ni gmbr contoh ja..heheh
kale yg dok langgar tuh xtau kaler ape.. :p
alamak..tros cine tuh turun ngn gf die from hongkong p kt laki aku, die tahan taxi tros antau g spital..gf da takot2 are u ok?are u ok?mklum la org hongkong xreti ckp melayu. huhu ms excdent tuh mamat melayu yg ade, dah bekerumun dah..tlg laki aku, n nk hentam cine tuh, hmm..tp bole settle dgn jayanya..hehe. sian plak cine tak sunat tuh kan. so laki aku admit ward die deposit segibu, wah org kaye btol ni, pastu, die uruskan my huby then die balik, die ckp if xcukop mtk lg duetnye call aje. owh keesokan arinye tuh around 10 pg, doc dtg.ckp awak bole balik arini..total bil 1168..bape sen tah..huhu kejap jek tp dah segibu lebeh. ape pon tak boleh tau damai ni. aiyoyo.then cina tuh yg dikenali sbg sean. masok an duit lg.. tok balance bil tuh. moto pon die ade bg duit kt kwn laki aku.tp hampeh kawan die. dah belanje plak. xke cm cilake. dah la moto gosak banyak. ape lah kwn die ni, geram je aku tgk.. ape2 pon saye maseh bersyukur suami yg saye sayangi masih hidop dan berada bersama saya. huhu to darling i love u..berati2 ketike memandu lepas ni.muah! hargai nyawa anda, saya maseh memerlukan anda selama-lamanya! 


ni budak nakal dok terbaring kt damai,tp still bole happy tunjuk post mcm satan tuh,,aku xsuke btol sign tuh! bedosa weh,,korg jgn nak tunjuk2 cm gitu ok!


hes my love, hes my life, hes my hero, hes my huby!

No comments: