About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Thursday, July 5, 2012

hadiah dari saya!

assalamualaikum n salam 15 syaaban :) wow xlame jek lg nak posa..


 meh nak story ckit cite dah basi..
masa 02062012 aritu berlansungnya ari pernikahan my only brother on earth yang dikenali sebagai JIJI..  
ha ni gmbr die lepas nikah,, nak kate hensem.. xde le hensem nau.. kepala pon nk dekat ala2 botak..tp dah ade jodoh tu kira hensem la jugak.. bak kate org, xhensem2 pon laku la jugak..walauwehh! adik lak yg dah mcm pengantin lebih berseri2 dr pengantin.. hahah mampos aku kalo kak ipau aku bace.. ahh xdulik2.. bluek2
sambung citer! aku ngn abang aku nih mmg xbole dipisahkan mcm hanjen n kuceng.. woof woof meowww.!! 

iyakkk dush dush deshumm! ingat aku takot?? konon kucen tu i le tampau muke abang i..
haha
jumpe jek mesti nak gado, jumpe jek mesti nak kungfu, hai ape pon xbole! beza umor die ngn aku tua 2 tahun je pon.. tp dalam keluarga aku yg mcm kakak n dia cm adik aku,, sbb mak aku ckp aku ni lbh bertanggungjawab dr dia.. ahhahaha.. aku mmg suke xpuas ati ngn dia ni..suke pentingkan diri sendiri,, kalo ko xberjawab,, ko jgn harap dia akan kol balik,, lepas tu memang mintak maki free je lah.. abang xabang,, kalo ko cm aaron aziz my bang long.. xpe gak..ahaha... kalo angin aku xbaik mmg smue la akan keluarkan? jenis adik derhaka malapetaka aki ni.. haha nak xnak dia kena accept gak aku ni,, mulot jahat tp ati baik.. well mcm mana aku bole ckp aku molot jahat n hati baikm sbb ms aku nk wat antaran dia ni sikit2 aku mintka duit. kalo brg xcukup je tipon suh antau duit,,,kalo xaku akan memekak hingga ke titisan terakhir..hahha kesian abg aku,, nk wat cmne dpt adik garang nak mampos..  hahah lepas tu aku nak ckp ati aku baik (baik ke) ??sebab ape tau.. sebab hantaran yg aku buat nih xcas satu sen pon.temasok la amik duit minyak ke duit air ke duit makan ke. sbb penat cr brh antaran..

baeknye ati kaw dekk.. haha mcm ni la prsn abang aku n
kt sesape yg tgh bace.. tp muke pompuan ni cm lahanat!! hahah
ok2 continue lg.. so as a present for him inilah hadiah2 dr aku as beloved sister untuk dia,, tara

1) mas kawin n gelang.. gelang dah kene cilok sbb dah sarung kt kak ipau aku

2) perfume n brg mandian.. wangi taw!

3) kasot size 10.. haha besawnye! 

4) stoberis n grapes..sedap wey! 

5) cek kawin akak wang hantaran.. 

6) henbeg n purse... 

7) baju kurung siap .. 
amacam cantek x..hihih..?tu jelah mampu as a wedding gift..heheh penat lelah usaha aku..n hadiah paling penting bila gam pistol tuh jatuh kt betis aku..menggelupur mcm nak mampos..tp anseb lah xmmpos..dah betanda 5 sen.. adoi...! ni semue sbb abang aku tuh,,kalo xtau nak beterima kasih xtau lah aku..ok bai! 

No comments: