About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Monday, December 12, 2011

momot

momot geram tgh skodeng guppy!

semalam 
last day momot dok ngn aku,,
momot ni kucen datang..jenis siamese.
since last month kot aku bela..
sian die
sorg2 tanpa mumy
tanpa dady..dady of coz la..sbb dady touch n go jek mumy die..huhu
tanpa kakak
tanpa abang..
sian sgt
masa tu momot kecik lg..kuat ngiau..kuat makan..kuat minum susu..2mgu bg susu
tp skrg momot da besar,dah pndai gurau..dah pndai cr kawan
momot pon dah pndai bwk diri..n momot pndai menumpang susu kat buruk ibu susuan dia..
kalo momot nak tido..momot tido dalam buai,,aku yg buat buai tuh dari singlet ayah yg xpakai..comel sgt momot tido dalam tuh..
nihla buai dia,,gedik2 momot dalam tuh mcm baby!

owh airmata tlg jgn mengalir dulu..
masih byk yg perlu aku coretkan utk mengabadikan kenangan bersama momot,,
minggu lepas kakak belikan momot loceng kale merah..
loceng tu bebunyik bile momot berlari sana n sini..
momot juge ku panggil adik..
adik kakak rindu..rindu sgt
owh mtk maaf air mata telah mengalir buat kedua kalinya...
air mata pertama jatuh apabila kau kuhantar ke rumah jiji untuk berkusus di pd n ke rumah suamiku..
semalam tghari aku bawak momot tido ngn aku,,mcm tau2 dia nk dibawa pergi..momot tido xbangun2 sebelah aku..last posing momot tido mengadap aku..n tido atas lengan smbil tgn dihulur kat aku..
momot kakak rindu..rindu sgt,,
bangun2 sbb kakak aku nak balik bukit jalil
momot nak dibawa pergi?
berderau darah aku melihat dia..kesian momot..sensorg kat dia..tp apakan daya..
anak kucen dalam kotak lg 5 menunggu belaian kasih syg aku..sedih xterkata..tp xnangis.cume beberapa gambar utk diabadikan sbg kenangan..
locen ku tinggalkan utk pengubat rindu..airmata tidak henti mengalir diwaktu sekarang ini
cuma kerinduan di kejauhan..rindu kau MOMOT! kakak rinduuuu..jada diri di tempat org..i miss u syg!

last seen on yesterday..
tu budak kecik yaya belah kanan aku tuh bwk balik bukit jalil..
jgn noty tau syg,,,kakak will miss u alot!hugs from here..
momot ngah bersantai lam buai..comel kan
:"(

6 comments:

aEN cHenta said...

cian momot !!!, sangat2 comeyyyy :P

Anonymous said...

comelnyerrrr...pandai lak tu tido dlm buai...huhu...salute la rin brjaya didik die..;)

sekamar rindu said...

salam..


sungguh comelnyaaaa kucing tuuu

noyin said...

aen: memang pown..hav 2 let her go.. :(cedey.

anonymous: heee..die pon prasan diri die baby..comel jek kann...

sekamar rindu: waalaikumsalakam..mmg sgt comel..hehe..xsmpt nk bg die lg gemok..dh taken by sumone else..ehehe

Shaidatul Azizi said...

mmg comey la kak ....

noyin said...

kannnn?nyiowww