About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Tuesday, December 20, 2011

hari jadi dtg lagi yawww!

Allah selamatkan saya
Allah selamatkan saya
Allah selamatkan NOYIN yang DEBAB
Allah selamatkan saya..heee

happy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday to NOYIN GUMUK
hp bday to me..yayyy!

Alhamdulillah 
syukur ke hadrat Ilahi
atas anugerah yang tidak terkata
memberi kan umur sepanjang ini..
menganugerahkan saya ibubapa yang bertanggungjawab dan berjaya mendidik saya,,(walopon aku xberape pandai)huhu
menganugerahkan aku suami yg syg kt aku..
walaopon suke nak marah2 aku..haha
kepada kawan2 yang tidak lupa mendoakan saya sempene harijadi saya..terima Kasih doa2 itu semoga allah saja dapat membalas doa2 tuan puan..amboi cm berucap ok2 done gelak2
part serius plak..!


YA ALLAH
terima kasih!Alhamdulillah!
Sudah cukup lengkap kehidupan aku di muka bumi ini.,.
tp untuk LEBIH lengkap 
ku mohon dariMu KAU kurniakan lah aku seorang cahayamata yang soleh/solehah untuk mengeratkan lagi tali perkahwinan kami dan membahagiakan kehidupan kami suami isteri,
ko berilah aku ilmu mu yang tidak henti2  yaAllah
kau kurnikanlah aku kesihatan yang baek,
kau tambahkan lah rezeki halal Mu ya Allah
KAU jadikan lah aku hambaMu yang tidak berpaling dari Mu,
ajaran dan agamaMu..
KAU tetapkanlah imanku..
kau tambahkan lagi kasih sayang ku terhadap Mu dan Nabiku
kasih sayang ku terhadap keluargaku Ya Allah
kasih sayang ku terhadap agamaKu.
Lindungilah diriku, suamiku dan keluargaku dari segala bencana dan malapetaka..
dan KAU selamatkanlah kami dari api neraka..
Amin .. amin yarabbal alamin

syg ckp nnt kite beli hadiah sesame..nak request ape ek..
teng teng tong! pk dulu ujg mgu ni syg pulng lg..heheh
syg cuti lame tu adiah paling bes kot..xla lame sgt..
so bendera merah jgn berani ko nak kuar time laki aku balek,,menanges xbelagu nnt i..huahuahua!



3 comments:

Anonymous said...

happy besday noyin...muahzzz-kak udin-

noyin said...

tq bubuk..muahz!

noyin said...

eh bubuk lak..bubuk menatang..bucuk!