About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Sunday, June 26, 2011

sunday

harini xbanyak sgt keje yg aku buat
cuma kemas rumah, basuh pinggan, masak, basuh baju 3 round, 
bagi uwan makan, masak air, bagi kuceng makan, lipat baju, angkat baju dr sidai, bla-bla...
byk jugak
tp paling byk buang masa ngn lappy edit gmbr pastu muka buku.. dah mcm xde keje lain..
almaklumlah gmbr adik ipar aku amik bk sgt
padan muke ko noyin
ade gak yg aku xhabes edit lagi
gmbr outdoor tuh,,fuhh
dh sakit pinggang aku nk edit2 nih.. time utk mandi n buat keje lain plak,,
aku rindu sgt kt hubby
hubby rindu saye x?
:"(


kepada encik suami saye yg sdg makan kuaci kt sebelah tuhhh..
i miss u  so muchie :(

No comments: