About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Monday, June 27, 2011

besnye

harini
hari senin
monday blues
tp bg aku monday peaches!
sbb pakai baju kale peach, tudung peach
arini aku xde mood sgt sbb maklum lah pg pg
tp aku gagahkan jua
at last kenaikan pangkat aku buat kali ni macam sgt bagus sbb pn sab semak n sign
pn sab pon lately mood cm ok jek bagos kt aku..
hahah
last-last dapat poji-pojian arini cm cantik dr kawan :p
bwahaha
nak temuntah ijau aku dgr org puji aku
pastu ade org ckp
rin nampak lain lah..bwahaha
ape yg lain
pastu ade la 4-5 org kt opis ckp
eh rin awak dah kurus yea
rin..ko dah kurus kan?
hahaha
aku pon jawab
kurus tang mane tang jari ke?
aik baru 2-3 ari makan ati dah kurus?
alhamdulillah
syukurrrr ke hadrat ilahi telah menurun kan lemak dan babat ku
tp duduk perot still belipat-lipat..gelik n malu lah ngn babat tuh
tp tnpa babat tuh
aku sejok plak nt. bwahahah :)

No comments: