About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Saturday, March 12, 2011

sabtu @ kolo pilah

assalamualaikum( ala2 prof ezy)
hihi
harini i balik kg dgn mama.. sbb last wik da jnji nak balik bawak wan g berubat ngn dukun mazlan..actually bukan berubat apa pun..juz berubat nak mintak air penawar utk selera wan bertambah. itu saje.. lately uwan xnak makan sangat.. so 8.30 pg kiteorg da grk dr melaka.. sebelom tuh beli siput sidut.. tok wan.. n singgah kebun amik all the jerings nak bwk balik tok wan :) huh jering yg busok..i don like okay? lps settle semuenye kol 9 lbh tros gerak dr kebon,  aku as f1 driver..n ade co pilot kt sebelah... xboleh nak bwk laju..bile lebih sket aje.. molot die da memekak..hadoi ai..susah bwk die ni..tp nak buat cmne mak ni je aku ade sorg..paddle myk aku tpkse la angkat sket demi sket supaye xle laju benau.. ni la muke co pilot aku tuh :::::

nih la co pilot ensem saye..wiwit.. ewahh
heheh
then sampai pilah lam kol 12 lbh sbb dalam pejalanan tuh singgah isik minyak n mama nak beli kueh n ayaq.. sampai jek..aku pon amek la kesempatan nak baring2 jap sebelom gerak p felda kepis tuh.. sebelom tetido tu ni ade gmbr aku dak demok..hahah sempat lg nak tdo amik gmbr..

aku yg selebet!
SUAR POLKADOT COMEL X?HEHE MAK AKU BELIKAN TOK AKU TAU :)
pastu mama pon panggil soh bgn kol 1 tuh sbb dah nk pg kepis..jauh giler felda tuh..dgn xtau jalan.. hadoi i..  yg pg uwan. mama n mama itam.. sbgi handalan f1 aku buat cm bagus jek bwk kete sbb xtau jalan.. asal ke nmpk org tpi jalan je tanye..hihi tukang tny mama lah kan sape lg.. aku sbg f1 driver..malu lah nk tny2 kt org..haha.. xdelah bukan sbb tuh.. mama lg terer kot bab2 soal tny..so die jekk yg tny.. tugas aku sbg f1 driver memastikan para penumpang smue selamat  :)
lepas  dah smapi tuh kiteorg pon tesenyom lah kan.. sekali mama n mama itam bg la salam.. assalamualaikum.. assalamualaikum.. xde org jawab. aku dr dlm kete dh nmpk dah umah org tu bekunci so aku ngn wan amik keputusan dok dlm kete.. ni gmbau kiteorg tgh tgg diorg 2 badik cr dukun mazlan..hahah::

steady uwan.. click3.. heheh comel la uu...
pg kt umah org sebelah.. jiran die kate die xde balik palong ade knduri. maybe kol 6 dah ada kt kepis balik.. kiteorg tgk jam..  baru kol 2ptg xkan nak tunggu berejam kot kt sini.. so amik je no tel dukun tuh.. n igt nk balik la balik ke pilah..smpai simpang tiga jek.. 1 dr kepis satu nk ke bahau satu nak ke pilah balik..uwan ckp jom g cr makan kt bahau.. wow bole than gak uwan ni nak bejalan2..hihi ok lah aku as f1 driver ikot aje.. mama ngn mama itam dah tekekek tgk gelagat uwan yg suko bejalan2 n dah telupo yg die sakit.. hihih.. smpai jek pekan bahau..btol2 parking dpn kdai kain.. wah ape lg mama mama itam amik kesempatan la beli kain.. mama plak belikan uwan tudung..huhu comel jek uwan pakaia..walauwehh.. lps beli belah.. pg plak kdai makan.. sdoap2 gak makanan eh.. xamik byk sgt la gmbr..tp ni ade gmbr mama itam tgh beborak ngn wan mase makan ..

penoh perasaan becerito tp tgn kt roti canai..smbil kuis2 heheh
then lpas makan tuh balik la pilah lik, mama itam amik keputusan nak balik je tros xnk singgah umah wan.. aku as f1 driver anto le mama itam g bus stand naikk bas.. sian plak tgk org tua naik bas.. tp aku nk antau.. die xbg.. dah den nk buek cmno.. then kiteorg balik la umah be3.. sekian.. :)

p/s : esok nk pg uamh dukun mazlan pg2..


No comments: