About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Friday, March 25, 2011

mak aku pesan:

td aku badmud kejap
biasa la.. ape lg gado laki bini..huhu
gado manje maklum le bejauhan..
ade je nak cr pasal
UNSATISFIED
wahaha
smue pasal hp xangkt..,
then dah die angkat hp aku ape lg ngamuk2..
rupenye xbawak hp kuau lepak2 ngn kwn kt area situ jea
then aku nak letak la tel  sbb nak drive.. then die tny nak pg mane?
pastu aku ckp asal u tau i nak pg mane? amboi kurang ajarnye ko noyin..
sori syg b tau b salah, sbb terkuau kate cm gitu.. huhu
b mtk maap
ye la aku geram sbb die kuau pon xbgtau aku
pastu aku tros ltk fon..
ape lg cerek sebelah mule la bunyik..aka mama aku pot pet pot pet
mama ckp kt aku :
biarkan lah die nak kuar.. bukan kuar ngn perempuan..
kawan2 laki je kan
aku plak : tp maa... noyin tel byk kali die xnk jwb, dah amik tel, msj la ckp td tgl hp kt umah
(seperti biasa: aku si tanggang yg durhaka byk melawan ckp mak aku, jahatnya kamuuu,,jhtnya kamuuu)


cerek pon bunyik lg.. is tuh kuau bukan buat jahat..
laki ni noyin ko letak dalam peti kalo die nak buat jahat die akan buat jugak..
tuh pesan mak aku, akn aku igt
then mak aku pesan lg
yg penting ko kene sabau, berdoa kt tuhan supaya die x buat jahat..ko kene redha yin
aku ni, ayah ko kuau dgn kawan die lepas main golf smue, nak lepak2 dgn kawan die, yg penting aku pcaye die xtuduh die, xde ape pon.. buat mcm aku ni- tuh dia kutbah jumaat kuau dah tp imam pempuan yg bg talk..hihi..
kene sekolah,,,
ye mmg aku redha selame ni sbb aku dok jauh, aku mls nk pk negetip2 pasal laki aku, sbb bile pk negetip, melaka ngn kolumpur cm nak meletop kene bom,., so aku take it easy.. biarlah, jnji i xcurang n i mau jadi isteri yg mau masuk syurga walaupon i byk melawan u! hihi


yelah yang
i trust u
but u owe me 1..
me love u mama n huby :)
muahhh
mama thanx for the advice,,
daling: tq sbb uji kesabauan ku! kekek,,

No comments: