About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Thursday, April 11, 2013

stress

lately sy sgt stress n bz dengan life n kerja..
rasa mcm xmampu nk hadap sorang2
tp sy tau Allah bg sy setiap dugaan
kerana dia tau sy mampu hadapi setiap apa yg dia bg
sy tau Allah rindu nak dgr rintihan saya
sy sedar.. sy terlalu alpa dengan kehidupan dan selalu melupakan dia
tp DIA terlalu syg kan sy
sehingga lah dia bg sy ujian bertalu2
setiap ari sy menangis
dan ketika itu saya sedar sy telah byk membuat kesilapan
anyway, life must go on.. bayang kan la
berat saya dlm 80.2 aritu boleh trun dgn cepat..now berat dah 74.. sbb saya xlalu makan, asyik menangis dan menyesali diri sy sendiri
di atas tikar sejadah sy selalu menginsafi diri,, itulah yg terbaik utk saya hanya
mengadu padaNya dan mohon ampun kepadaNya
Allah tau apa yg terbaik utk saya..
terima kasih Allah kerana mendengar rintihan sy, dan memakbulkan segalaNya... bantu lah aku dalam menjalani kehidupan seharian utk menjadi hambamu yg beriman ,,
Insya Allah :)
i love u Allah


No comments: