About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Wednesday, September 26, 2012

old friends!

hari jumaat lepas
jumpe kawan lama sangat2
1 ikmlumut dulu
same batch
same course
tp die xhbis belajar .. opss
so as Badan Perwakilan Pelajar aka BPP
phuii laaa haha
org xlupe cam kot kt muke aku hahaha
BPP kan jahat gagaga
so masa tu bos belanja makan dinner
masok kedai mcm cam aje bdk tuh
die pon pgl eh ko NOYIN kan NOYIN kan!
thehehe
so aku pon mcm cm xcm ..mcm igt xigt pgl aje die YAZIDA kan...!
hah!
sekali betol!
apahal ko kat sini?? smpai melaka ko keje??
borak2 amik oder dia smpai ke sudah aku makan dia dok bediri je kt meja aku
hahah
aku tau la die waiter..
xkn tgg aku drpd amik oder.. smpai mkanan smpai,, sampai aku suap mkn, smpai xhabis mkan la sbb melayan dia becakap
dah la die 1st day keje kt situ
xdapat aku nak menikmati TOM YUM KUNG!
damn it..dah la tu mknan pevret!
hehe
smpai kesudah aku xhbis makan.. sedih tp happy jugak la dapat jumpe jgk kawan lame..hehe
so sesape yg kenal YAZIDA leh msg aku mtk no tipon die tau tau..
then dia tny aku dah bape lame kawen.. n dah bape org anak..sentap jap dia tny psl anak..la ko xde lg ke?dah lame kan ko kawen..huhu..alah masok telinga kiri kuar tlinga kanan aje..maleh den nak lelobih,ehee
so die pon belom bekawin.. ok lg la dr aku yg xde pape nih tp dah kawen kan..hee.. keje pon alhamdulillah ok.. bukan waiter tau! hee jahatnye mulot pepagi nih..
mcm2 la cite lg ngn dia.. nt la kalo aku hang out ngn dia aku cite lg eh.tata..
mcm boring plak cite psl diaa...huhu


2 comments:

Almiraz said...

Noyin ni kazen kmel ek?

noyin said...

yes n u adik ipau kak mel kan hehe