About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Wednesday, March 21, 2012

kalo itu dah rezeki saya.. :)

assalamualaikum dan selamat pagi
saya ade berita baik tau!!
owh tidak saya belum mengandung lagi lah
saya pon tgh tgg gak!
tapi..
cuma saya dapat offer semalam
offer apa tuh kita tunggu je lah,, belom bole ditulis disini :)
kalo ade, insyaAllah mmg rezeki saya, suami dan family
kalo x,maknanya bukan rezeki saya
tidak sia-sia saya bersengkang mata sejak kebelakangan ni,,
mintak2 Allah mengizinkannya..
insyaAllah..
mood : happy n proud of myself.. alhamdulillah


No comments: