About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Friday, February 24, 2012

da la gemok pemalas lak tuh!

huwaaa sedihnye
bile badan sdri dah besar cm mak tapir


yg penting bile suami dah bersuara..
b u dah besar!
huhu
besar ke?
ok lg bile kwn2 tego ke ape ke tp jgn SUAMI
kepantangan aku tuh..
ade kwn2 yg tego rin ko dah padat..rin ko dah berisik,,rin ko dah gemok..rin ko dah mengandung ke?
aiyoooo gemok nau le tu aku!
makin ari makin malas,,asyik nak duduk tebongkang baring..
dah mcm OKU dah aku ni
tp dah seminggu ni xmakan malam..
mcm positif je jawapan diet tuh huhu
org kate gemok2 xleh ngandong..tp ade jek org gemok yg mengandung
ah tu smue alasan tuh..tp ade jgk aku dgr separuh org kene turun kan brt badan baru bole mengandung
hmmm ontahla
aritu main netball
pancit siot
tercungap2 kejar bola..tuh la sape soh ko gemok lg..
nasib bola tu xkejar aku..haha
kalo laki aku tgk aku main bola jaring lah
mst die dok gelak ckp aku xde stamina
arini dah mula rase sengal kt tgn n peha..smpai nak naik keta
aku tepaksa angkat drumstik aku yg berat ni ngn tgn soh masok lam keta
punye le kejang
adoi ai,,
ok la start skrg dah kene rajin exercise n so on n jgn melampau2 sgt makan..!!!
aku ni kalo gemok naik kt peha..habis tu kt pinggul..then satu lg perot membusung dek buncit..haha adoi ai..
yela encik suami hamba akan mendengar cakapmu itew..
tp xnak la kurus smpai jadik cm ni.. nenen pon xado..haha


k lah malas nk membebel..
(padahal xsdr diri dah gemok)
huwaa cedey!

3 comments:

dhr said...

same le yin...akak pun da gemok. balik msia semua org komen akak da berisi...husband lagi la, da lame komplen. tp balik msia mane bole diet. ni da sampai sudan la diet balik. harap2 kite berjaya :)

Nur Syaza said...

Halu! Sila lawat sewsauce! Terimakasih :)



www.sewsauce.blogspot.com

noyin said...

kak dian..yin da start diet xmakan malam kak..alhamdulillah dah xketat dah kain2 tang pinggul n montot yg besau nih..hahah!
tp kak MAKAN TU KAN SEDAP!..HEAVEN!!