About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Friday, November 25, 2011

20112011

wat a nice date kan? 
actually aku dah telupa..n aku xtau cmna aku bole telupa anniversary aku bercouplean wit huby aku..hehe
looo lupe sungguh
tgk status ena avi arini die dah kawan 9 taon br teringat yg akunye enibesari dah terlepas..baguslah laki bini telupa...haha lgpon dah xpnting kot tuh smue..yg pnting enibesari kawen n birthday maseng2..haha
20112011 merupakan 9 taun perkenalan aku ngn encek suami..
9 taon berkenalan dalam jaoh
9 taon becinta bejaoh
smpai lah ni dah kawen pon jaoh jugakk
naseb badan lah yang.,.
anyway happy enibesary of coupling sayang!
me lov u so much!
syg u byk2 taw!!
semoga kita dapat anak pinak yg banyak2 yg bole menggembirakan kita dihari tua..ni pon dah tua kn..hahha
melalut ko suke kan noyin??
semoga kita dapat melayari bahtera perkahwinan dengan jayanya hingga ke syurga..insyaAllah
xpelah arini encik huby balek..nak g nengok wayang n makan2 ngn die..n nak golek lame2 ngn syg..dah lame xgolek gelantang...hahah tet 18sx..shoh shoh!

HAPPY 9TH ANNIVERSARY OF COUPLING DARLING!!
muke aku macam nk mintak pelempang sulong dr suami!hahah
ooo ko lupe tarikh enibesari kite eh meh sini aku nak babap kawww...bak kate laki aku!