About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Tuesday, October 25, 2011

gadget baru..heee

apa yang ditunggu  selama ini telah pon datang kt aku,,hehe
syukur atas nikmatNYA..
walaupon bukan anak yg datang,,
(baby cepat dtg kt mumy)
tp ia nya rezeki yang lain yg berbaloi..
owh cerita pasal rezeki yang dilimpahkan tuhan
aku da ada gadget baru
samsung galaxy s plus
very cool man..im addicted into it
like heaven :)
nah ini gmbr preview hp cung aku tuh
cun ke??? hahah cun la jgk..ko ado??
taraaaaa,,, sy la samsung galaxt s plus!heee


tgh dalam proses belajar lg.,,seminggu kot pakai..heee
jom ramai-ramai kite pakai samsung
pastu kite jadik la 
SAMSENG PLAKKKK!
haha
nonsense..
actually line internet kt opis bole pakai fb n tulis blog..so curi-curi sudeh,,shhh
masa nak beli menatang ni..dok terfikir n confuse nak beli mane 1..
dlm hati briye2 nak amin tablet aritu..tp ini jgk aku capai..sbb kalo guna tab kang tel kene loud speaker..mcm gmpang lak org ckp nk menunjuk..fuhh..heheh..so pakai yg nie ke la..ini pon dah alhamdulillah..so sy dah jatuh cinta lah dgn u my galaxy s plus..thanx to zaini yg byk bg dorongan soh aku beli s plus. :)

No comments: