About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Wednesday, August 17, 2011

meeting

semalam ade meting pendek
macam biase la smooth je mula2..
pastu
tibe-tibe aku plak buar hal
pastu pn sab tinggi suara plak dalam meeting
alamak marah aku ke nih
pertukaran akan dirombak semula
alamak bersalahnya diri rasa
sebab mulut badan binasa
huhu
sbb aku budak2 yg nak tukar kena
alaaaaa
serba salah siot!damn it!! mencikk
budak2 ni plak perli i kuar meeting tadi
ala sedihnya
balik pon cm sedih jea masa bawak kereta tadik
sory guys i don mean it..niat ati mau gurau2 jea
huhu
msti diorg kate kt aku kan?
bulan2 pose ni aku nk mtk maap tau kt korg kalo aku tesalah ckp dlm meeting semalam..huhuh
ampun ya pakkk n ibukkk


yang angkat tgn tuh puan sabrina
yg sengal-sengal tuh kiteorg mase kene marah...hahhaa

No comments: