About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Tuesday, April 12, 2011

saye terharu kepada insan itu-->S.U.A.M.I

hye bloggers
hari ni rase mcm nak sekolah kan laki aku maghrib-maghrib ni, reason..suke carik pasal? tau je lah aku kan..heheh..suke sgt cr pasal..bile dah begado,,padan muke, tp kali ni aku nk sekolah kan die ala-ala biar die terharu sket.. xtau nape lately, prasaan syg aku mendalam gila kt laki aku ni tau, sejak dah 2tahun ni.. kalo la ade baby, mst gila babi nya sayang lagik kan?ye la anak tuh kan pengikat kasih sayang,, eh tp kiteorg bukan cita pasal anak time sms tuh, kiteorg cite pasal  happiness n wealth.. 

aku msj kt dia:
syg, syg wtpe? b juz nak sampaikan kt p kalo kite wat ape yg TUHAN suruh, mst tuhan syg kite, syg jgn la tglkan solat, syg kan suami, mst bg b contoh terbaik, kebahagiaan kite, kekayaan kite smue kt tgn TUHAN, syg phm kan mksud b??

then die reply:


muke nak poyo ah uuuu!
ok p paham syg.. syg pun tau kan p sunyi lau u xda.. sb 2 p xksah lgsung nk pndah melaka tgl ngn u, sb p tau u blh jage p dan sygkan p kan?? p jnj ngn syg p akan jd suami & ayah terbaik tok u n bakal anak kte yg comel nt..


saye senyum smpai sekarang, saye sgt suke dgn msj kamu encik suami! saye sygkan kamu sungguh!

5 comments:

Zuwairi Aiman said...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

aEN cHenta said...

seperti biasa!!!!
sangat2 suker !!!!! :P

noyin said...

hahahhah ain madang suke aje..ain lak tulis laaa..huhu

aEN cHenta said...

aen x der encek suami... xleh tulis camtu.ahahhaha :P

noyin said...

ala tp ain kan ade encik kaidir..heheh tulis2 ala2 je lah..