About Me (•‿• ❀)

My photo
Saye adelah seorang perempuan , seorang anak, sorang hamba Allah, seorang pengikut setia Agama Islam.. saye seorang yang suke gile dengan everything yg related ngn polka dot,, pink n everything is cool n cute! n suke pada photography! ❤

Nak Follow = Follow, Xnak = Sudah, I xMati Tanpa U Okay? But Tanpa Allah I Mati ✌

Likes Or Unlikes Depends On You, Yes You!! ✌

Saturday, November 27, 2010

gadoh aje la keje kau laki bini...hantok kepala baru tauuuuu! :)

heee..da xde keje lain dah pn noyin..asyik tulis blog..now @ kl..berlima..me, mak , ayah, alip n abg awin..huby mane pg?die pg keje la..on duty 11pm..arghh..ngntuknye mata aku..dah xtahan nie..semalam gado ngn huby..igt die xsuke aku dtg..dr jaoh ni dtg naik bas..dgn harapan die lupe ape yg belaku 2 ari semalm dan semalam..heee..aku smpai2 aje bukit jalil tros capai lrt..eh capai mcm payung plak nk capai2..kepale hotak kau bejambol..tros naik lrt..then smapi sentol..syg dh tunggu dengan sabarnye..entah knape train hari ni agak kegampangan yg terlampau asyik stop lame2 aje..walaupon xbenti kt stesyen..so ptt naik lrt stgh jam..jadik 1jam kut..cilakak!lagik la takot sbb huby tgg lame..smpai2 aje..die pelok saye..ciom tgn saye..ciom pipi saye..aikk dah lupe ke perkara semalam..?hmm lantak lah..masok2 aje dlm keta ..die pegang tgn saye..eh mcm baru kawin aje..romantik2 ni dlm ati aku?aku pon layan ajelah..dlm ujan renyai2..then die ajak..jom pg makan syg..wahhh bukan main baik..aku on aje..no hal..makan kan my fevret.huuu..so g pasau malam..beli2 ape yg patot mkn kt umah la ngn mereka smue..so finally..baiklah kami mcm gitu saje..tp kali ini si comel saye..agak pelik sikit..xkemana kan gado laki bini..aku salu gado kt opis..bebudak ni dah lali kot.hee dulu selalu..sekarang dah jarang..huuu.. saye nak jadik isteri solehah dan mithali..daling jgn bg i marah u lebih sgt..nt i masok neraka..i tak mahu!.


p/s :i love u sayang!

No comments: